ZAMÓWIENIA
Jak składać zamówienia?
– Wyszukaj produkt za pomocą menu produktów (menu z lewej) lub w oparciu o wyszukiwarkę.
– Wybrany produkt dodaj do koszyka klikając w ikonkę „do koszyka".
– Jeśli zamierzasz zamówić więcej niż jeden produkt, wyszukaj je tak samo jak w pkt.1. Dodane wcześniej produkty zostaną w koszyku.
– Jeśli skompletowałeś(aś) już produkty, a nie jesteś na stronie koszyka, kliknij w „KOSZYK".
– Jeśli chcesz usunąć produkt z koszyka, kliknij „usuń" umieszczone po prawej stronie produktu.
– Aby zamówić większą ilość danego produktu wpisz liczbę w okienku „ilość" przy danym produkcie.
– Jeśli zmieniałeś(aś) ilości produktów, koniecznie „zapisz zmiany". Jeśli tego nie zrobisz, do zamówienia przejdą wartości pierwotne.
– Następny etap to wybór formy płatności oraz wysyłki. Wybierz jedna z opcji pola wyboru.
– Jeśli masz już przeliczone zamówienie, kliknij w „Dalej".
– Jeśli nie jesteś jeszcze zalogowany, zostaniesz przeniesiony do strony logowania do konta użytkownika.
Masz 3 opcje do wyboru:
1) zaloguj się,
2) zarejestruj
3) dokonaj zakupów bez użycia konta użytkownika. Wybierz jedną z nich
– Po kliknięciu „Dalej" zostaniesz przeniesiony na podstronę gdzie poprosimy Cię o podanie Danych zmawiającego (Twoich), danych do wysyłki oraz danych do faktury. Podaj dane i kliknij „Dalej"
– Na następnej stronie z podsumowaniem zamówienia, sprawdź czy wszystkie dane zamówienia są poprawne oraz przeczytaj i zaznacz pole „Zapoznałem się z regulaminem sklepu i akceptuję jego warunki".
– Kliknij „Zamawiam".
– Jeśli podczas składania zamówienia wybrałeś(aś) opcję przedpłaty, kliknij w przycisk „dokonaj przedpłaty".
– Otworzy się panel z wyborem sposobu dokonania przelewu.
– Wybierz jedną z opcji. W zależności od tego co wybrałeś, dalej zostaniesz pokierowany przez system płatności.
– Odbierz pocztę, wysłaliśmy do Ciebie informację na temat dalszych etapów realizacji zamówienia.
Czas realizacji zamówień
Przy każdym produkcie zaznaczony jest przybliżony czas realizacji, który liczymy od chwili potwierdzenia zamówienia. Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów, to liczy się najdłuższy z terminów wysyłki.
Termin wysyłki podajemy w dniach roboczych. Przykładowo, jeżeli w poniedziałek wpłynie do nas zamówienie o trzydniowym terminie wysyłki, to wyślemy je najpóźniej w czwartek. Gdyby takie samo zamówienie wpłynęło do nas w środę, to najpóźniejszy termin wysyłki będzie przypadał w następny poniedziałek. W tym przykładzie założyliśmy, że w tygodniu nie było dni wolnych od pracy.
W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu.
Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
W przypadku przesyłki kurierskiej liczy się dzień nadania + dwa dni robocze
DOKUMENTY SPRZEDAŻY
PARAGON
Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy PARAGON.
FAKTURY VAT
Na życzenie wystawiamy faktury sprzedaży (VAT) według danych podanych w zamówieniu.
Faktury sprzedaży drukowane są z datą wysyłki towaru i nie ma możliwości zmiany tej daty.
FAKTURY PROFORMA
Na życzenie wystawiamy fakturę proforma z terminem zapłaty: 3 dni roboczych, zgodnie z wcześniej ustalonymi danymi Klienta.
NEGOCJACJE CENY
Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić naszym Klientom najniższe możliwe ceny produktów jak i przesyłek, a mimo to dajemy Wam możliwość negocjowania cen.
Negocjacjom podlegają ceny przy zakupie powyżej 2000 zł. Jeśli zamawiasz towar powyżej tej kwoty, napisz na email [email protected] lub zadzwoń do nas pod numer +48 796 333 201 , a dowiesz się jakie mamy dla Ciebie propozycje.
ZWROTY TOWARÓW
Zwrot towaru
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania.
Chęć odesłania towaru należy poprzedzić wiadomością email biuro@chemworld.pl lub telefonicznie pod numerem +48 796 333 201. Prosimy podać numer zamówienia.
Procedura zwrotu towaru:
Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę jeżeli takowa wpłynęła na konto sklepu. W ciągu dwóch dni roboczych sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w tym punkcie wymagania, zostanie wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia faktury zostaną wysłane do Klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej. Po jej otrzymaniu, w ciągu 7 dni roboczych, Sklep dokona zwrotu zapłaty na wskazane konto Klienta. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego.
GWARANCJA
Na wszystkie produkty oferowane przez sklep ChemWorld.pl jest udzielana gwarancja producenta.
Nie ponosimy odpowiedzialności za wybraną przez użytkownika metodę lub sposób jej zastosowania a w konsekwencji za uzyskane rezultaty. Sprawą użytkownika jest również podjęcie odpowiednich środków ostrożności aby uniknąć ewentualnego ryzyka wiążącego się z używaniem produktu.
Radzimy, aby każdy użytkownik przed zastosowaniem produktu przeprowadził własną próbę potwierdzającą właściwość zastosowania.